Компанія Mazda запатентувала новий тип двигуна

Японський автовиробник Mazda запатентував роторний двигун, який буде застосовуватися в складі перспективної гібридної силової установки. Про це повідомляє Motor1. Патент був зареєстрований японським патентним відомством ще 31 серпня 2018 року, проте подробиці про перспективну розробку були опубліковані лише 19 вересня 2018 року.

Компактний мотор з невеликою масою і скромним робочим об’ємом потрібен «Мазді» для збільшення пробігу автомобілів на електротязі. Однороторний двигун Ванкеля ідеально підходить для такої мети, однак для впровадження його до складу гібридної силової установки виробнику потрібно вирішити питання зі змазкою. Mazda має намір встановити роторний мотор безпосередньо над електромотором і розмістити силову установку під підлогою багажного відсіку. Розміри ротора не перевищать величини черевика.

Щоб максимально продовжити термін служби ненадійного двигуна Ванкеля моторчик забезпечать інжекторною системою впорскування масла в камеру згоряння. Якраз цій системі і присвячений даний патент. Подача масла буде здійснюватися через спеціальні L-образні канали, що дозволить змащувати всю площину внутрішньої стінки камери згоряння. При цьому висота роторного мотора буде мінімальною: патент дозволяє обійтися без верхньої подачі масла. Це знизить центр ваги автомобіля і збільшить корисний простір в багажнику. Система наддуву на цьому двигуні застосовуватися не буде.