Компанія Mercedes-Benz представила прототип водневої вантажівки

Німецький автоконцерн Daimler представив Mercedes-Benz GenH2 – першу вантажівку марки з силовою установкою на паливних елементах. Поки це лише концепт, але його серійне виробництво планується запустити в 2035 році.

З майбутнім випуском седана EQS і кросоверів EQA і EQB лінійка електромобілів Mercedes скоро буде швидко розширюватися за межі EQC, моделі, яка в даний час є єдиною повністю електричною моделлю в лінійці німецького виробника. Продажі електромобілів Mercedes не обмежаться і легковими автомобілями, оскільки Daimler Trucks представив дві нових економічних вантажівки Mercedes-Benz, призначених для перевезення вантажу на далекі відстані.

Представлена як концепт, вантажівка Mercedes-Benz GenH2 оснащений технологією паливних елементів, що дозволяє проїхати до 1000 кілометрів на одному баку з воднем, що робить його ідеальним для поїздок на далекі відстані. Цей пробіг також може потенційно покращитися, коли GenH2 Truck надійде у виробництво.

Для порівняння, нещодавно представлений Hyundai XCIENT Fuel Cell, який є першим в світі масовою великою вантажівкою на паливних елементах, також має запас ходу в 1000 км. Однак Mercedes не розкриває, скільки часу займає дозаправка, стверджуючи при цьому, що завдяки своїм двом баків з рідким воднем і потужній системі паливних елементів його характеристики будуть на рівні порівнянної дизельної вантажівки. Тест-драйв вантажівки GenH2 запланований на 2023 рік, перш ніж у другій половині десятиліття почнеться серійне виробництво.

Крім того, Daimler Trucks також представила свою відповідь на Tesla Semi Truck, вперше показавши свою нову акумуляторну електричну вантажівку для далеких перевезень. Mercedes-Benz eActros LongHaul, розроблений для «регулярних поїздок по запланованих маршрутах з низьким енергоспоживанням», забезпечує запас ходу близько 500 кілометрів без підзарядки, але це менше, ніж у Tesla Semi з батареєю найбільшої ємністі – 800 км. Виробництво eActros LongHaul почнеться в 2024 році, а напівпричіп Tesla прибуде в 2021 році.

EActros LongHaul приєднується до моделі Mercedes-Benz eActros меншої дальності, розробленої для вантажних перевезень, яка була представлена ще в 2018 році. Відтоді електрична вантажівка випробовувалася клієнтами в «повсякденних транспортних операціях». Після великих випробувань компанія Daimler Trucks впевнена, що серійна модель буде мати більший запас ходу, ніж 200-кілометровий, заявлений для прототипу.