Концепт Porsche Cayman GT4 Clubsport Rally проходить тести

Несподіваний хід на початку серпня зробила компанія Porsche: чисто кільцевий апарат по імені Cayman GT4 Clubsport вона трансформувала в ралійний. Так вийшов Cayman GT4 Clubsport Rally concept.

А минулого тижня в Німеччині відбувся гоночний дебют машини, на ADAC Rallye Deutschland, дев’ятому етапі чемпіонату WRC. Правда, концепт йшов по трасі поза офіційним заліком, попереду всього стартового поля. За кермом був відомий пілот Ромен Дюма. Ромен ні з ким не бився, а виступав де-факто в якості суддівського екіпажу. Але темп гонщика все одно був далекий від прогулянкового.

Автомобіль GT4 Clubsport Rally підготовлений за регламентом FIA R-GT. У рух його приводить той же «оппозитник» 3.8 на 385 сил в парі з «роботом» PDK, що стоять на кільцевому Каймані (привід задній). На додаток до трекового Клабспорту ралійний побратим отримав повний набір захисних пластин знизу, повітрозабірник на даху, інші колісні диски.

Німці не уточнюють, які ще були внесені зміни в силовий агрегат або шасі. Очевидно, як мінімум це підвіска, переналаштована під умови ралі. Цьому Клабспорту додали крісло для штурмана (в кільцевому варіанті є тільки сидіння пілота), додаткову енергопоглинаючу піну в дверях і раллійну цифрову панель приладів. Про виступ в ралі заводської команди Porsche нічого не говорить, зате підтверджено: сприятлива реакція спортсменів означатиме старт розробки ралійної версії «майбутньої моделі марки» для команд-клієнтів.

Розпливчасте формулювання без вказівки машини означає, що за базу не обов’язково буде взятий еволюціонуючий Cayman. Не менш цікавим кроком була б адаптація до ралі купе 911 нового покоління. В історії 911-го ралійні сторінки були, так що німці легко можуть згадати про них. Остаточне рішення з цього питання в компанії Porsche пообіцяли прийняти до кінця року.