Концепт Subaru Viziv Adrenaline виявився дуже сміливим

Рівно два роки тому кросовер Subaru XV (він же Crosstrek, він же піднятий хетч Impreza) перейшов в третє покоління. Міняти щось зарано.

Проте шоу-кар Viziv Adrenaline – саме переінакшених XV, хоча японці про це мовчать. А кажуть вони про новонароджену концепцію Bolder, чия назва закликає до сміливості і жвавості: «За допомогою нової філософії дизайну ми прагнемо розширити кругозір бренду, більш чітко визначити характеристики автомобілів Subaru і створити більше задоволення для всіх пасажирів».

За тонованими склами нічого цікавого не чекає. Макет виконаний досить грубо, чому не ясно, як відкриваються задні «напівдвері». У масивної задньої стійки немає і натяку на горезвісний ширяючий дах. Лючок бензобака пропав.

Концепт Viziv Adrenaline не цурається бездоріжжя, що видно по укорочених звісах. Навпаки, він «стимулює свідомість водія, спонукаючи його привільно пересуватися на природі». Ключова цінність бренду «Насолода і душевний спокій» (Enjoyment and Peace of Mind) залишається в силі. Дизайнерська парадигма Dynamic x Solid теж. Але Bolder, точніше навіть – BOLDER, розбурхує уми менеджменту компанії. Якщо Subaru і вирішить набратися сміливості, то не скоро. Зараз марці потрібно розібратися з купою проблем.