Кросовер Audi Q7 другого покоління був представлений на автошоу в Детройті в січні 2015 року. Прийшла пора для рестайлінгу.
У Детройті-2019 машину не покажуть тому, що це шоу марка вирішила пропустити. Почекаємо березневого женевського уявлення. Поки розглядаємо знімки оновленого «ку-сьомого» на тестах у полярного кола і збираємо попередні прогнози щодо змін в машині. У ліхтарів помінялися і зовнішні контури, і вся світлова начинка.
Фактично машині подарували нові п’яту двері. Ну а заодно і бампер. На задньому плані миготить Audi Q8. Воно й не дивно: як більш молодий побратим він цілком може служити референсним автомобілем. До слова, за прикладом «ку-восьмого» на Q7 німці можуть впровадити 48-вольт мотори-генератори на всіх версіях. А ще фотографи кажуть, що салон оновленого «ку-сьомого» став схожий з інтер’єром Q8. У Німеччині, наприклад, у звичайного Q7 зараз залишився в конфігураторі лише дизель V6 3.0 (231 або 286 к.с.).
При цьому 435-сильний SQ7 TDI вже не продається, і 373-сильний дизель-гібрид 3.0 TDI e-tron теж закінчив виступ на ринку. Мабуть, SQ7 чекає свого перезапуску після рестайлінгу (така версія на тестах уже миготить), а про майбутнє дизель-гібрида поки нічого сказати не можна. З
Придивившись, побачимо, що на нових фарах «ку-сьомого» внизу буде сходинка, схожа на вигин оптики «а-шостого». Цікаво. Наприклад, рестайлінгове сімейство A4 проверне зворотну трансформацію: там фари з «іклом» скоро будуть замінені оптикою з прямою нижньою крайкою. Не виключено, що в Європі на Q7 з’явиться якась інша версія. Наприклад, в Китаї є в продажу гібрид Q7 55 e-tron, силова установка якого побудована на основі бензинової турбочетвірки 2.0 TFSI і розвиває комбіновані 367 «конячок». Днями аналогічну систему отримав родинний кросовер Volkswagen Touareg PHEV, та ще й в комплекті з тягової батареєю збільшеної місткості. Чому б і «ку-сьомого» в Європі не дістати таку ж?