Кросовер Cadillac XT6 вийде в двох версіях

Одна з найважливіших Детройтських прем’єр – модель Cadillac XT6 – з’явилась на світ, щоб зміцнити позиції бренду в сегменті кросоверів. Вже з назви зрозуміло: автомобіль придуманий для тих, кому XT5 здається тісним, а величезний рамний Escalade – занадто великий.

У повній відповідності з нішею, XT6 (на цьому знімку Luxury) володіє спорядженою масою від 2014 до 2127 кг (в залежності від комплектації). Для порівняння, XT5 важить 1930 кг, а Escalade – 2649-2751. Обсяг бака складає 72 л у передньопривідних модифікацій і 83 л у повнопривідних. Маса причепа – до 1814 кг.

Автомобіль отримав передню підвіску типу MacPherson і задню п’ятиважільку, адаптивні амортизатори з спорт-режимом і електричний підсилювач керма. Мотор поки заявлений тільки один: «атмосферник» V6 3.6 з безпосереднім уприскуванням і відключенням двох циліндрів, що розвиває 314 к.с. і 373 Н • м. Коробка передач теж безальтернативна. Це дев’ятиступеневий «автомат». Причому силова установка передбачає перемикання між чотирма режимами руху. До того ж є відмінності з налагодження шасі: в «Спорті» підвіска більш жорстка, а в Luxury – більш комфортна, також в «Спорті» більш гостре рульове управління.

Трьохрядний кросовер запропонує покупцям два стилі внутрішнього оформлення. В Premium Luxury використовується дерев’яне декоративне оздоблення, а в «Спорті» – вуглепластикове. Зате тип приводу можна вибрати. На версії Premium Luxury він може бути переднім або повним. Версія Sport припускає повний вже за замовчуванням. Причому в «Спорті» застосовується повний привід під назвою Sport Control з двома зчепленнями і активним контролем нишпорення. Судячи з опису, це система, подібна до тієї, що встановлена ​​на XT5, з перерозподілом тяги між задніми колесами.

У плюси моделі можна також зарахувати напіванілінову шкіряну обробку і аудіосистему Bose Performance Series з 14 динаміками, світлодіодні фари (двох видів), шість портів USB2 і новий обертається контролер мультимедійки з функцією нахилу, передні крісла з вентиляцією і підігрів на другому ряду. ий паркетник Cadillac XT4.