Кросовер Genesis GV80 отримає різноманітні двигуни

У Скандинавії фотографам вдалося зробити декілька відмінних знімків великого кросовера Genesis GV80, що дозволяють розглянути трохи більше подробиць, ніж на прототипах, бачених раніше.

Платформа і агрегатна база, вважаємо, ріднить GV80 не з такими новими гігантами, як Kia Telluride і Hyundai Palisade (адже у тих передньопривідний «візок» з поперечним розміщенням двигуна), а з седаном Genesis G80 (очевидно, вже новим). Оцініть елегантність профілю. Його не порівняти з коробчатими моделями Telluride і Palisade. Ну і відстань між передньою віссю і дверима говорить багато про що.

Задня стійка і третє віконце, судячи з відкритого фрагменту, – щось середнє між елементами концепту і тим комп’ютерним рендером, що ми бачили в минулому році. Відповідно, ми прогнозуємо на GV80 поздовжній мотор, задньопривідну платформу і повний привід за рахунок підключення передньої осі.

З двигунами ситуація цікава. Нинішній асортимент моделі G80 можна взяти за відправну точку в міркуваннях про GV80. Тільки ось в самому седані при зміні покоління моторна гамма може бути підправлена. Тут можна чекати збереження п’ятилітрової атмосферної «вісімки», бітурбошестірки 3.3 і дизеля 2.2. Решта – під сумнівом. Ззаду поки не видно і сліду від оптики шоу-кара в вигляді здвоєних вузьких смужок. Або дизайн був переглянутий, або на цьому екземплярі ліхтарі просто тимчасові. Наприклад, за інсайдерськими даними, компанія готує для G80 нову турбочетвірку 2.5. Чому б не запропонувати таку як початкову версію і на соплатформенному кросовері? Особливо якщо поєднати її з потужним електромотором. А гібридний варіант в тому чи іншому вигляді у паркетника буде. Крім того, тестовий «мул» GV80, який катався по снігу рік тому, був оснащений якимось новим бензиновим мотором 3.5. Він же, мабуть, з’явиться і на родинному седані. У віддаленій перспективі чекаємо версію паркетника на водневих паливних елементах, які були встановлені в концепті, який віщував GV80.