Купе Ares Panther вийшло на випробування після модернізації

Кузовне ательє Ares Design вже прославилося декількома цікавими роботами. Наприклад, дводверка на базі седану Bentley Mulsanne або Тарг Porsche 911 GT3. А в майбутньому італійці на чолі з Дені Бахар планують зробити універсал і кабріолет з хетчбека Tesla Model S. Але особливе місце в діяльності Ареса займає серія проектів Legends Reborn (в перекладі з англійської «відродження легенд»).

Першим автомобілем цієї програми стане Ares Panther. Це сучасна інтерпретація легендарної моделі De Tomaso Pantera 1971 року. Перші малюнки майбутнього спорткару з’явилися в грудні 2017 року, а через дев’ять місяців Ares Design вивело передсерійну машину на дорожні випробування.

Panther зроблений на основі алюмінієвої просторової конструкції, накритої панелями з вуглеволокна. Підвіска – двохважіль «по колу», з адаптивними амортизаторами, наповненими магнітореологічною рідиною. Від донорського Уракана сучасній Пантері дістався повний привід з муфтою Haldex п’ятого покоління на передній осі і вуглеродокерамічні гальма з шестипоршневими супортами спереду і чотирьохпоршневими – ззаду.

Колеса – різноширокі 20-дюймові. Замаскований клиновидний кузов такий же, як на ескізах. Відмінності – в дрібних деталях начебто корпусів бічних дзеркал. А що ще важливіше – ні за що не вгадаєш, який автомобіль використовували в якості донора. Хоча це вже давно відомо – Lamborghini Huracan. Однак кузов у Пантери оригінальний, вуглепластиковий. Плюс атмосферний двигун V10 5.2 серйозно перероблений. Наприклад, робочий об’єм збільшений до 5,6 л і встановлена більш горлата випускна система. І якщо потужність колись була 610 сил, то після модернізації склала 650 (при тому ж моменті 560 Нм). А ще італійці переписали софт преселективному «роботу» заради більш швидких перемикань.