Купе Nissan GT-R50 показали в Йокогамі

Показаний влітку цього року ефектний суперкар Nissan GT-R50 by Italdesign був лише демонстраційним прототипом, а тепер компанія розповсюдила зображення серійної версії (правда, серія – всього 50 штук), а також офіційно оголосила про старт прийому замовлень.

Бажаючим придбати купе запропоновано звертатися не до дилерів, а безпосередньо у фірму Italdesign. А ще уточнена ціна: від 990 000 євро без урахування податків і вартості опцій. У липні йшлося «тільки» про дев’ятсот тисяч. Зовні фінальний варіант GT-R50 майже точно повторює річний прообраз, однак дифузор перекроєний від краю до краю. У нього інші бічні крила, інші ребра в центральній частині, і, звичайно, доданий майданчик під номерний знак.

Перший прототип здійснив справжній світовий тур, побувавши в британському Гудвуді на Фестивалі швидкості, далі – на трасі Спа в Бельгії, гонці Rolex Monterey Motorsports Reunion в США, в креативному просторі Nissan Crossing в Токіо, а сьомого грудня автомобіль перебрався в галерею Nissan в Йокогамі.

«Реакція шанувальників марки Nissan з усього світу, а також потенційних покупців GT-R50 набагато перевершила найсміливіші очікування, – заявив Боб Лайшлі, директор глобальних спортивних автомобільних програм Nissan. – Ці 50 автомобілів, приурочені до 50-річчя моделі GT-R і компанії Italdesign, ще довго будуть демонструвати технічну перевагу компанії і багаті традиції створення спортивних автомобілів ».

Прототип GT-R50 був пофарбований в сірий колір з золотистими акцентами, а ось для серійних п’ятдесяти зразків покупці зможуть вибрати будь-яке бажане поєднання кольорів як зовні, так і в салоні. Нагадаємо, що за основу дводверки GT-R50 від Italdesign була взята модифікація Nissan GT-R Nismo. Але бітурбомотор V6 3.8 силами інженерів відділення Nismo був перекроєний і форсований з вихідних 600 к.с. і 652 Н • м до 720 к.с. і 780 Н • м. Наскільки покращилася від такого апдейта динаміка, розробники не розповіли. А це салон фінальної версії GT-R50. Зверніть увагу, він хоча і не повторює інтер’єр конвеєрного Ніссана GT-R, все ж ближче до нього, ніж перший зразок. У тому креатив дійшов до зникнення центрального екрану, а тут мультимедійний комплекс на місці. Втім, потенційні клієнти з числа мільйонерів навряд чи будуть прискіпливо занурюватися в цифри: нестандартна зовнішність і рідкість автомобіля самі по собі вже виправдовують інтерес до нього. Ну а масам, які бажають долучитися до легенди, залишається або йти за «звичайним» GT-R, або почекати наступне покоління. Правда, як довго – ніхто точно зараз сказати не може.