Китайський спорткар Qiantu K50 буде випущений в США

Каліфорнійська компанія Mullen Technologies підписала угоду про партнерство з китайською фірмою Qiantu Motor. Разом вони будуть омологовувати, збирати і продавати електричний спорткар Qiantu K50 в Північній Америці з 2020 року.

Хоча заявлено про «використання ключових компонентів з США», судячи з усього, готові машинокомплекти вирішено постачати з Сучжоу, де може виготовлятися 50 000 одиниць на рік. Складальний завод в даний час добудовується в місті Морено-Валлі, штат Каліфорнія. Електрокари нібито запропонують «по несподівано доступною ціною».

Продаж Qiantu K50 на батьківщині почався в серпні. Гарний цінник в 686 800 юанів включає знижку після субсидій. А так спорткар коштує 754 300, або $ 109 370. Наприклад, Porsche 911 Carrera T «починається» з $ 102 100.

Фірма Mullen Technologies описує Qiantu K50 як люксовий спорткар з алюмінієвої просторової рамою і углеволоконного кузовом, називаючи потужність 407,5 к.с. (650 Н • м). Ці дані розходяться з інформацією від виробника, який говорить, що пара електромоторів видає 380 к.с., 580 Н • м. При овербуст короткочасно доступні 435 к.с., 680 Н • м. Вони потрібні для набору сотні за 4,6 с. Запас ходу – 380 км по циклу NEDC. Символом Qiantu, якщо пам’ятаєте, обрана бабка. В обробці, по ідеї, застосовані натуральна шкіра і алькантара. Віртуальну приборку доповнює центральний екран діагоналлю 15,6 дюйми.

Так, Mullen здається божевільною конторою, адже продати американцям нікому не відомого «китайця» навіть за $ 80 000 здається нездійсненним завданням. Компанія числиться виробником електромобілів, хоча серійних моделей у неї немає. На сайті висять дивні гольф-кари, рендер седана Mullen S Edition і обіцянку створити кросовер Mullen Eno. Спроба воскресити збанкрутілий бренд Coda успіхом не увінчалася. Однак у Мулена є мережу дилерів Mullen Auto Sales, цифрова платформа CarHub, партнерство з якоюсь Beijing Kingdom Motors і нещодавно відкрився регіональний офіс в Шанхаї. За мову Mullen ніхто не тягнув, а тепер інформація про співпрацю з Qiantu потрапила в великі ЗМІ, наприклад Automotive News, стало бути, за слова доведеться відповідати.