Китайцям не подобається запах нового авто, і в Ford змушені знайти вихід

90

На ринку Китаю Ford зіткнувся з незвичайною проблемою – клієнтам не подобається специфічний запах нового автомобіля, який зазвичай цінується покупцями.

Запах нового автомобіля – той чарівний аромат, який обожнює більшість водіїв. Але, мабуть, в Китаї інші пріоритети, оскільки більшість покупців машин на китайському ринку проти нього! Фактично кожен десятий клієнт в Китаї не хоче відчувати цей запах. З огляду на важливість китайського ринку для світових автовиробників, не варто дивуватися тому, що Ford вже патентує свій винахід, який дозволяє повністю позбутися від важливого для багатьох запаху нового автомобіля.

“Запах нового автомобіля дуже важливий в американській автомобільній культурі, ми зрозуміли, що цей аромат не подобається нашим клієнтам в Китаї”, – заявив старший технічний керівник по стійкості матеріалів у Ford Деббі Мелевскі.

“Новий патент став результатом багаторічних досліджень і є лише однією з ідей, яку ми можемо використовувати в майбутньому”. Крім запаху матеріалів, використаних в автомобілі, свій внесок в аромати вносять і хімічні речовини, що застосовуються для скріплення деталей і герметизації з’єднань. Від усіх них в Ford мають намір якщо не позбутися повністю, то мінімізувати їх наявність в повітрі. “Неприємний запах інтер’єру залишається головною проблемою автовиробників на китайському ринку”, – пояснив старший керівник відділу автопрому агентства J.D. Power Брент Грубер. – “Скарги на аромат в салоні автомобіля зустрічаються майже вдвічі частіше, ніж скарги на високу витрату палива”.

Ford заявив, що має намір проводити високотемпературну “випічку” нових автомобілів – тобто парковку машини на сонці з відкритими дверима і включеними двигуном, системою опалення і вентилятором. Поки, правда, таку процедуру планують проводити тільки з машинами для китайського ринку, адже в інших країнах запах нового автомобіля в ціні.