Lagonda All-Terrain не спішить виходити на ринок

В принципі все зрозуміло – машина просто приголомшлива. І виникає лише одне питання: коли ж вона буде нарешті готова? Нова виробнича площадка в Сейнт-Атан на місці ангарів британського міноборони ще добудовується, щоб стати «Будинком електрифікації».

Команда фахівців для роботи там тільки формується, йде навчання, в першому кварталі 2020 року штат виросте з нинішніх 170 до 700 осіб. Піонером заводу буде паркетник Aston Martin DBX, а Лагонда встане на конвеєр НЕ в 2021-му, як говорилося раніше, а у 2022-му. Доведеться набратися терпіння.

Але воно того варте: прототипом седана був концепт Vision, новий шоу-кар All-Terrain анонсує розкішний кросовер. Якщо раптом хто забув, обидві моделі – чисто електричні. Футуристичний дизайн проектувався з розрахунком, щоб All-Terrain, «ніби створений могутніми силами гравітаційних полів», органічно виглядав на поверхні Марса.

«Концепт легко доставить вас з гламурної червоної доріжки в віддалену дослідницьку лабораторію», – обіцяє президент Астона Енді Палмер. Дизайн екстер’єру вийшов монументальним, з чистими лініями і поверхнями. Салон йому до пари. Повітроводи і динаміки аудіосистеми приховані від очей. Єдиний дисплей, який грає роль приладової панелі, вбудований в штурвал. На консоль між передніми поворотними кріслами винесені сенсорні кнопки. Від ключа запалювання можна було легко відмовитися, замінивши його смартфоном, але в концепті ключі знаходяться на найвидніших місцях. Вони виконані у вигляді шайби і обертаються в повітрі на постаментах спереду і ззаду, утримуючись за допомогою магнітної левітації.

«Lagonda відображає майбутнє, наповнене унікальними матеріалами, яких немає в минулому. Мова йде не про дерево і шкірі, – пояснює креативний директор Марек Райхман. – Ми постаралися зробити інтер’єр максимально спокійним і тихим, з використанням м’яких натуральних матеріалів, таких як кашемір ». Марка Lagonda не буде обмежений жорсткими рамками автопрому. За словами, Енді Палмера, вона «може піти куди завгодно і робити все, що відповідає її цінностям»: «Ми не бачимо меж для Лагонда. Це бренд для невгамовних людей. Для тих, хто не задоволений сформованим статус-кво. У наших продуктах не з’явиться технологій задля самих технологій. Ми переглянемо концепцію розкоші в автомобільній та інших сферах ».