Казахстанський автоблогер протестував позашляхові якості Toyota Land Cruiser Prado 2018 року в новому кузові. Йому вдалося прокотитися по полігону як на машині з 2,7-літровим мотором, так і з 4,0-літровим. На майданчику для тест-драйву рестайлінгового Toyota Land Cruiser Prado можна перевірити, як автомобіль справляється з діагональним вивішуванням, їде по камінню, долає брід, підкорює круті підйоми і спуски.
Через погану якість солярки в Казахстані Toyota пропонує авто тільки з бензиновими двигунами. Так, 2,7-літровий агрегат здатний видавати 166 к. с., а двигун об’ємом 4,0 л – 249 сил. Як зазначив блогер Diyas Valikhan, у менш потужної версії відсутні такі електронні помічники як Multi-terrain Select і Crawl Control, зате у машини є знижена передача і блокування міжосьового диференціала.
Для більш дорогого варіанта доступний диференціал підвищеного тертя або диференціал з електронним управлінням. Крім того, в такій модифікації Multi-terrain Select «навчили» працювати в автоматичному режимі. Як заявляє виробник, Toyota Land Cruiser Prado здатний підніматися на підйоми під кутом до 31 градуса. В такому випадку «ніс» машини буквально дивиться в небо, а зрозуміти водієві, що відбувається попереду допомагає опція «прозорий капот». Позашляховик прекрасно впорався з усіма перешкодами, включаючи подолання водної перешкоди, глибина якої подекуди сягала одного метра.
При цьому заявлена максимальна глибина – 70 см. «У вогні не горить, у воді не тоне», – зазначив блогер. Не забув блогер розповісти і про недоліки новинки. Першим з них стало низька якість зображення з камери заднього виду. Також у нього виникло зауваження до роботи системи Crawl Control. Так, під час спуску вниз ця опція обмежує швидкість руху, при цьому автомобіль сильно розгойдується.