Легендарний Jeep Commander PHEV отримав електромотор

Легендарний позашляховик тепер здатний проїхати не забруднюючи навколишнє середовище близько 70 км. Це п’ятимісна версія трирядного Grand Commander, позашляховика тільки для Китаю, створеного на основі Cherokee останнього покоління і представленого у вигляді концепту Yuntu в 2017 році.

Як ви вже, напевно, здогадалися, обидва продаються виключно в Китаї. 7-місна модель з’явилася на ринку Піднебесної близько року тому, а до кінця 2018 року за нею пішла 5-місна модифікація. Тепер дворядна версія електрифікована – інша вже має установку PHEV.

У Шанхаї представлена ​​модель Commander PHEV з гібридною системою. Новинка виглядає практично так само, як і базова модель, за винятком додаткової кришки на лівій стороні, де Jeep встановив порт зарядки.

У компанії пообіцяли, що запас ходу в автомобіля з гібридною системою виключно на електротязі складе близько 70 км, що не так вже й багато, але для міста буде досить. Jeep не хоче ділитися подробицями про Commander PHEV, тому ми не знаємо, завдало додаткове обладнання негативного впливу на вантажопідйомність.

Гібридний позашляховик, ймовірно, важчий за стандартну модель і має практично такий же інтер’єр, хоча комбінація приладів були внесені зміни для відображення інформації, специфічної для PHEV. У той час як Commander і Grand Commander є виключно прерогативою Китаю, ми чули інформацію про можливу появу моделей в США. Якщо вірити нещодавнім чуткам, семимісний кросовер отримає значок Chrysler в Америці і може бути перейменований в Journey. Крім того, збірку можуть налагодити на американському заводі Бельведер.