Американці з фірми Rivian Automotive вельми успішно виступили на автошоу в Лос-Анджелесі: пікап R1T і позашляховик R1S публіка прийняла на ура. Продажі цих електромобілів почнуться в 2020 і 2021 роках відповідно, а компанія вже думає про наступні продукти, «унікальні в своєму просторі».
«Третя, четверта та п’ята моделі можуть мати різні форм-фактори. У третій колісна база буде меншою, а вона сама близька по духу до ралійного автомобіля з великим кліренсом », – повідомив глава Rivian Роберт Скеріндж виданню Auto Express, яке наполягає, що мова йде про хетчбек.
Зауважимо, у пікапа між осями 3450 мм, у SUV – 3075. Ресурс Autocar зазначає, що на тлі цієї пари новачок здасться машиною «з прибабахом». «Ми добре фінансуємося, маємо відмінну команду і продукти, яких чекають клієнти в США. А найголовніше, що у нас є власний завод в Іллінойсі, обладнаний за останнім словом техніки », – хвалиться 35-річний Скеріндж.
Його вже порівнюють з Ілоном Маском. Також компанія Rivian збирається продавати своє шасі-скейтборд іншим автовиробникам, і зацікавлені особи відразу ж знайшлися. «На нашій платформі можна побудувати, наприклад, вантажівка, фургон або автобус-шатл. Ми активно спілкуємося з рядом OEM-проектів », – каже Роберт, натякаючи, що гнучка і« доступна з полиці »готова архітектура здатна привести в галузь неавтомобільних гравців, таких як інтернет-магазини.
Свої електромобілі Rivian буде намагатися продавати споживачеві безпосередньо, а з дилерами співпрацювати тільки в тих місцях, де немає іншого виходу. В ідеалі моделі повинні стати глобальними, як з лівим, так і правим кермом. «Америка – величезний ринок, але Китай, Європа, Австралія і Південна Африка теж важливі, – визнає Скеріндж. – Ми, до речі, думаємо про менший позашляховик, відповідий для Європи ».