MERCEDES-AMG GLC 63 S отримав агресивний дизайн

Німці останнім часом радують великою кількістю новинок, і ось перед очима світової автомобільної громадськості постав, мабуть, найбільш рафінований з недавніх новинок від Brabus – AMG GLC 63 S, що за своїми характеристиками ще більше наблизився до суперкару. Після дебюту «старшого брата» G-Klasse, настає черга і моделі рангом нижче, GLC.

Стандартний, знайомий по AMG GT S і AMG C 63 S 4,0-літровий V8 bi-turbo, який встановлюють на GLC 63 S, додав в потужності 89 коней і тепер під капотом кросовера ціла 591 сила. Крутний момент, що передається на всі колеса за допомогою фірмової системи повного приводу Mercedes-Benz 4Matic + нового покоління, як і годиться, зріс, і тепер 800 Нм тяги готові дуже швидко помчати водія і пасажирів в комфортну подорож.

Динаміка, як для такого паркетника, просто інфернальна. Для того щоб з місця розігнатися до заповітної сотні, буде потрібно всього 3,6 секунди. Обмеження швидкості, як водиться у німців, є, і воно спрацює на позначці в 300 км/год. Більш того, як і в Brabus G-Klasse, покупцям запропонують випускну систему з нержавіючої сталі з електронно-контрольованими рівнями звучання «симфонії» вихлопу. У кросовера буде можливість нарочито «порикувати» басами двигуна, а коли в цьому не буде потреби – то водій може вручну перевести настройки в режим «комфорт».

Доробки фахівців з Боттропу торкнулися і підвіски. Після перенастроювання амортизаторів кліренс знизився на 30 мм. За традицією, що склалася, неймовірно великий буде і вибір колісних дисків, максимальний діаметр яких складе 22 дюйма. Кількість карбону і різних елементів з вуглецевого волокна на кузові допоможе Brabus GLC 63 S не залишитися непоміченим. Усередині перевагу віддано найрозкішнішим матеріалам – шкіра і алькантара в різних варіаціях доступні до замовлення.