Mercedes-Benz B-Class третього покоління представлений в Парижі

Паризький автосалон 2018 року стало свідком прем’єри субкомпактвена Mercedes-Benz B-Class третього покоління в кузові W247. У наступній генерації автомобіль не перейшов в клас компактних кросоверів, як це сталося з багатьма конкурентами, але зате покращав в дизайні, отримав нові варіанти трансмісії і сильно оновлений салон з великою кількістю технологій.

Одним з найкрутіших нововведень стала напівавтономна система водіння завдяки інтеграції серії датчиків і електроніки, запозичених у S-Class. Перш ніж зануритися в усі ці технології, давайте розглянемо дизайн екстер’єру.

Mercedes-Benz B-Class W247 відмовився від дивних пропорцій свого попередника. Передні виступи зробили коротшими, фари взяли у A-Class, нечітку скульптуру з боків прибрали, як і мультяшні великі задні ліхтарі. Насправді, B-Class має значну схожість з A-Class – що і очікувалося, однак це не скасовує головного: новий B-Class дійсно гарний.

Реальний вау-фактор чекає в салоні Mercedes-Benz B-Class 2019, де все переведено на цифрові технології. Є три варіанти оснащення салону, але навіть модель початкового рівня з парою семидюймових дисплеїв. Також доступний 10,25-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи MBUX від A-Class, який надає доступ до всього набору функцій автомобіля. Такі функції, як інтелектуальне голосове керування, розширена реальність і цифровий головний дисплей є опцією. Плюс є система напівавтономного водіння від S-Class і набір систем безпеки, не останньою з яких є система екстреного гальмування, утримання смуги і ін.

Змінена конструкція полегшили доступ в салон субкомпактвена, особливо дітям. Доробки конструкції також дозволяють більш ефективно використовувати внутрішній простір, при незмінному рівні вантажопідйомності в порівнянні зі старою моделлю. Зі складеними задніми сидіннями вантажопідйомність навіть трохи скоротилася: 1 540 літрів проти 1 545 літрів в старій версії. У новому поколінні субкомпактвен Mercedes-Benz B-Class буде доступний з 2,0-літровим дизелем потужністю 148 або 188 к.с., а також нової восьмиступінчастою АКПП з подвійним зчепленням. Інші варіанти двигуна включають 1,5-літровий дизель від A-Class, а також пару 1,3-літрових чотирициліндрових бензинових мотори потужністю 134 і 160 к.с. З різними моторами сумісна семиступінчаста АКПП. Пізніше модель можна буде замовити з фірмовим повним приводом.