Mercedes-Benz G 350 d отримав дизельний мотор

155

У сімействі нового покоління Мерседеса G-класу сталося поповнення: в лад встала дизельна модифікація G 350 d. Замість агрегату V6 3.0 (245 к.с., 600 Н • м) минулої генерації тут з’явилася модульна рядна трилітрова «шістка» OM 656 с віддачею 286 к.с. (При 3400-4600 об / хв) і 600 Н • м (1200-3200 об / хв). Дизельний позашляховик оснащений постійним повним приводом із розподілом тяги між осями в пропорції 40% спереду і 60% ззаду (в нормальних умовах).

А важливою новацією на дизелі стали активні опори ДВС, що знижують рівень вібрацій. На швидкостях нижче 5 км / год вони працюють в м’якому режимі, а вище – стають жорсткішими. Природно, така заміна призвела до поліпшення динамічних показників. Якщо в минулому поколінні, причому після поновлення, версія G 350 d набирала першу сотню за 8,9 с, то нинішній позашляховик з тим же індексом справляється за 7,4 с. Максималка виросла з 192 км / год до 199. І при цьому новий мотор ще і економічніший. Середня витрата палива у G 350 d нового покоління становить 9,6-9,8 л / 100 км.

Розробники називають цю версію найефективнішим Гелендвагеном в історії. У порівнянні з дизельною версією минулого покоління G-класу нинішня буде за замовчуванням краще оснащена. Так в «базу» увійдуть натуральна шкіра на кріслах і штучна на панелі приладів, дерев’яні вставки з відкритими порами, а також система Dynamic Select, яка змінює характеристики двигуна, трансмісії, підвіски і рульового управління (п’ять режимів). Дизель відповідає нормам з вихлопів Euro 6d-TEMP і готовий до перевірки по жорсткої методикою RDE (Real Driving Emissions), тобто на дорожніх тестах. Багато в чому це заслуга складної системи очищення, що включає в себе додатковий селективний нейтралізатор оксидів азоту з системою ASC (Ammonia Slip Catalyst).