Mercedes-Benz V-класу освіжили мотори під час рестайлінгу

Німці провели рестайлінг вена Mercedes-Benz V-класу, освіживши заодно із зовнішністю і технічну начинку. Одна з важливих змін: поява на моделі модульного чотирициліндрового дизеля 2.0 OM 654 замість старого 2.1 (OM 651). На модифікації V 250 d він видає 190 к.с. і 440 Н • м (стільки знімали і з минулого дизеля), а на принципово новій варіації V 300 d – 239 к.с. і 500 Н • м. Причому у дизеля V 300 d є функція ECO Boost, яка короткочасно підвищує момент на 30 Н • м під час розгону. Версії V 250 d потрібно 9,5 с для розгону до ста, V 250 d 4MATIC – 10,2 с, V 300 d – 7,9 с, V 300 d 4MATIC – 8,3 с. Задньопривідні вени витрачають 5,9-6,3 л / 100 км, повнопривідні – 6,5-6,8 л. Дизель відповідає сучасним нормам по вихлопу Euro 6d-TEMP завдяки розсипи фільтрів і нейтралізаторів (окислювальний, що працює з монооксидом вуглецю і вуглеводнями, сечовинний селективний нейтралізатор оксидів азоту SCR з фільтром твердих частинок і додатковий нейтралізатор ASC). І тут же працюють два контури рециркуляції відпрацьованих газів (високого і низького тиску) з проміжним охолодженням.

Нові кольори шкіряної обробки і елементи декору додані в асортимент «прикрас», а з помітного на око тут – перекроєні дефлектори вентиляції-турбинки. (До речі, в екстер’єрі – кілька свіжих квітів кузова і чотири нових дизайну колісних дисків.) Обидві модифікації мотора можуть поєднуватися і з заднім, і з повним приводом на вибір. А вінцем технічного оновлення став новий для V-класу дев’ятидіапазонний «автомат» 9G-Tronic (до рестайлінгу було сім ступенів). На V 300 d і V 250 d він є стандартом. Ще з обновок варто згадати помічників Active Brake Assist, що реагує і на машини, і на пішоходів, Crosswind Assist, що допомагає утримувати машину на траєкторії при наявності сильного бічного вітру, а також автоматичне перемикання світла Highbeam Assist Plus. На другому ряду у вигляді опції можуть ставитися крісла-люкс з нахиляються спинками (напівлежаче положення), масажем і «кліматом».