Mercedes-Benz випустила нове чотирьохдверне купе

Раніше Mercedes-Benz пообіцяв, що купе CLA другого покоління запропонує найбільшу спортивну динаміку водіння компактних автомобілів нової хвилі. І ось німецький автовиробник представив автомобіль на виставці Consumer Electronic Show (CES) в Лас-Вегасі.

Нове чотирьохдверне купе, очікуване в Європі в червні, побудоване на модернізованій версії платформи попереднього автомобіля і використовує технології від останнього A-Class. Доступна з переднім і повним приводом і вибором з двох систем задньої підвіски, нова машина була представлена у вигляді моделі CLA250 з чотирициліндровим 2-літровим бензиновим двигуном потужністю 221 к.с., що працює з семи-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

Інша частина діапазону двигунів, ймовірно, буде відображати А-клас – з 1,3-літровим бензиновим блоком потужністю 131 і 161 к.с., бензиновою версією в 2,0 літра в 187 к.с., а також 1,5 літровим дизелем потужністю 114 к.с. і 2,0-літровим блоком в 148 і 187 к.с. Буде запропонована задня підвіска з активною адаптивною амортизацією, доступною в якості опції.

Розміри коліс варіюються від 16 до 19 дюймів. При довжині 4 688 мм і ширині 1 830 мм новий CLA на 48 мм довшим і на 53 мм ширше, ніж його попередник, а його колісна база 2 729 мм була збільшена на 30 мм. У Mercedes сказали, що все це, поряд з більш низьким центром ваги автомобіля, допомагає гарантувати поліпшену динаміку водіння.

Новий CLA був відпрацьований в аеродинамічній трубі, щоб не дивлячись на велику лобову площу мати коефіцієнт опору 0,23, дуже близький до 0,22 попереднього автомобіля. У своєму дизайні новий CLA має відгомони А-класу і інших недавніх нових моделей Mercedes, але з витягнутим капотом і різко зігнутим «носом», унікально розробленими вузькими фарами і помітними скульптурними лініями на капоті. Похила лінія даху купе підкреслюється безкаркасними дверима.

Задня частина автомобіля оснащена вузькими ліхтарями, покликаними візуально зробити автомобіль більш широким. Середньостатистичний покупець CLA наймолодший з усіх клієнтів Mercedes, тому компанія сфокусувала увагу на високотехнологічний темі інтер’єру. Панель приладів оснащена центральним сенсорним екраном не має кожуха. Автомобіль також оснащений новітньою версією системи Mercedes-Benz User Experience (MBUX), що включає управління голосом «Hey Mercedes». А нова система допомоги дозволяє управляти певними функціями за допомогою жестів.