Mitsubishi Pajero прощається з японським ринком

Компанія Mitsubishi проводжає Pajero на заслужений відпочинок. Виробництво моделі для внутрішнього ринку буде завершено в серпні, але японці не поспішають скористатися останнім шансом купити новий позашляховик. Адже він ненажерливий, неекологічний і старий.

Тому випущено спеціальне видання Final Edition, чий тираж обмежений 700 екземплярами. Ціни починаються з 4 530 600 ієн.

У салоні застиг якщо не 1982 рік (коли Pajero народився), то 1999-й, що ознаменувався виходом третього покоління. Адже поточний четвертому (2006) став, по суті, рестайлінгом.

Японці підрахували, що за весь час продано понад 640 000 всюдиходів. Mitsu залишає за собою можливість побудувати наступне покоління Pajero, тим більше що для інших країн (близько 70 ринків) випуск моделі продовжиться. Тільки кому вона потрібна? В Америці її знали як Montero, а тепер прибрали з вітрини. Те ж саме в Великобританії: був Shogun, та загув. По всій Європі щорічно реалізується менше 5000 штук. У той же час Outlander і Eclipse Cross розходяться на ура. Близький день, коли видання Pajero Final Edition отримає глобальне охоплення.