Мультициліндровий гібрид Ferrari побачить світ цього року

Після концепту HY-KERS 2010 року і лімітованого гіперкара LaFerrari 2013 року, кожен з яких мав гібридною системою з мотором V12 на чолі, багато хто пророкував, що компанія Ferrari побудує крупносерійний гібрид з меншим за розміром ДВС. Ходили чутки навіть про V6. І все ж, як передає видання Automotive News з посиланням на інсайдера, така модель буде оснащена двигуном V8.

Генеральний директор Ferrari Луї Камільєрі недавно підтвердив її прем’єру в нинішньому році і старт продажів на початку 2020 го, але технічних деталей не розкрив. Експериментальний гібрид HY-KERS був побудований на основі купе 599 GTB. Він використовував атмосферний мотор V12 6.0, розміщений спереду в межах бази, віднесений до задньої осі «робот» і тяговий електродвигун, пристикований до «роботи» ззаду. Сумарна віддача системи досягала 722 «коні».

За словами Камільєрі, це буде саме звичайна серійна модель, а не якесь обмежене або спеціальне видання. Інсайдер же розкрив трохи більше даних. Сумарна віддача гібридної системи нібито перевищить потужність звичайного (негібридного) купе Ferrari 488 Pista, а там, нагадаємо, працює бітурбовісімка 3.9, яка генерує 720 кінських сил. У LaFerrari застосовувалася середньомоторная компоновка і «атмосферник» V12 6.3, «робот» і знову ж електромотор, приєднаний до коробки передач ззаду.

Потужність гібридної системи становила 963 к.с. Луї Камільєрі заявив, що до 2022 року 60% продуктової лінійки марки буде мати у своєму розпорядженні гібридними модифікаціями. Крім того, в минулому році він згадував, що перший кросовер Ferrari – Purosangue – буде випускатися як з звичайною, так і з гібридною силовою установкою. Правда, термін кросовер або позашляховик (SUV) бос не шанує ( «Не хочу бачити їх у одному реченні з назвою марки Ferrari», – говорив він). Хоча по суті це крос і є.

У будь-якому випадку має прийти перша п’ятидверна модель марки, яка за силуетом нагадує купе. Вона використовує нову архітектуру Front Mid Engine з мотором в межах бази спереду і віднесена до задньої осі коробкою передач ( «робот» з двома зчепленнями). При цьому платформа допускає вбудовування повного приводу. Прем’єра моделі Purosangue ( «чистокровний» по-італійськи) відбудеться тільки в 2022 році. А ще днями генеральний директор Ferrari офіційно підтвердив, що в серії у бренду з’явиться чистий електрокар, але станеться це після 2022.