На китайський ринок виходить електричний сіті-кар Ora R1

Електромобільний бренд Ora, який в цьому році створив концерн Great Wall, сьогодні оголосив ціни на свою другу модель – хетчбек Ora R1. З урахуванням держсубсидій вона коштує по-божому: від 61 800 до 75 800 юанів . «У базі» запас ходу складає 310 км, версії подорожче проїжджають 351 км. За яким циклу підраховано, невідомо. Ще є рекламний пробіг «до 430 км». Електромотор видає 35 кВт (48 к.с.) – для розгону до 100 км / год повинно вистачити.

В основі лежить платформа ME (Mini Electric). Частка високоміцних сталей в конструкції нібито досягає 60%. Алюмінієвий сплав і композитні матеріали дозволили утримати масу в межах 990 кг. Заявлено, що Ora R1 на 10% легше конкурентів.

Кругляш з блакитним вогником заводить машину. Поруч з ним сидять кнопки драйву, реверсу і нейтрали. Центральний дисплей – дев’ятидюймовий, температура на ньому – висока. Приборка з глибокими колодязями – цифрова. Первісток Ори, ліфтбек iQ, розвиває 120 кВт (163 к.с., 280 Н • м), розганяється до 150 км / год і проїжджає без підзарядки 401 км. Ціни – від 188 800 юанів. На кволих дверях Ори R1 не знайшлося місця для клавіш склопідйомників, і вони прибудовані на центральному тунелі. Переднього багажника немає, а задній зовсім крихітний (обсяг не вказано). Салон – строго чотиримісний. В багаті комплектації входять шість подушок безпеки, камера заднього виду, медіацентр з навігатором, розпізнаванням голосу і інтеграцією смартфона, дистанційні діагностика і запуск кондиціонера.