На тестах помічено прототип “зарядженої” версії Aston Martin Vantage S

Модель Aston Martin Vantage нового покоління була представлена в листопаді минулого року, але тільки в травні 2018 го стартував її серійний випуск. Здавалося б, рано думати про якісь оновлення. Але ось, будь ласка, відразу дві паралельні новини.

На тестах вперше помічений прототип «підігрітої» варіації Vantage S, а шеф-інженер Астона Метт Беккер в інтерв’ю журналу Road and Track підтвердив додавання в гамму Vantage варіанти з «механікою» в 2019 році (поки у моделі є лише восьмидіапазонний «автомат»).

Одна подія може бути пов’язана з іншим. Чотири вихлопних патрубка замість двох – явний натяк на форсований варіант, досить згадати історію «есок» у Астон. Беккер зазначив, що мотор AMG 4.0 ні на яку модель не пропонується з ручною коробкою передач, так що Астону потрібно створити під нього оригінальні трансмісію і софт. Напевно, в кооперації з промисловими партнерами, але все ж, це непросте завдання.

Ще Метт сказав, що Vantage не обійдеться без більш продуктивної модифікації. Міркуємо тут і про «Ески», і про виконання AMR. Якщо орієнтуватися на V8 Vantage S минулого покоління, ми маємо право чекати перенастроєну підвіску і рульове управління, а також додавання 10-20 «конячок» і 20-30 ньютон-метрів понад базові 510 к.с. і 685 Нм, які є у моделі зараз.


Мотор в найближчому майбутньому так і залишиться один.

Зауважимо, компанія ще не зібрала всі лімітовані двухдверки V12 Vantage V600 минулого покоління, з 600-сильним “атмосферником” V12 5.9. Якщо дванадцять циліндрів для нового купе затвердять, в актуальній генерації буде використаний наддувний агрегат 5.2 від побратима Aston Martin DB11 AMR, тільки зі своїми оригінальними налаштуваннями.