Найпопулярніший пікап Toyota став більш позашляховим

Американський підрозділ японської компанії представило відразу два нові варіанти среднеразмерного пікапа Tacoma, лідируючого в своєму сегменті ринку. Акцент зроблений на функціональності і прохідності.

На відміну від повнорозмірною «Тундра», Яка готується змінити покоління, Tacoma ще досить молода за мірками свого консервативного класу: модель третього покоління виробляється в США та Мексиці з 2015 року. Тому вона поки обходиться регулярними оновленнями і новими виконаннями, такими як TRD Pro: така версія випускалася і раніше, але тепер вона піддалася рестайлінгу. Автомобіль, що позиціонується як професійний позашляховик (одна з ознак цього – можливість отримати його з механічною коробкою передач замість «автомата»), отримав нову світлодіодну оптику, оновлений декор і ексклюзивний колір забарвлення кузова Electric Lime Metallic. Головною обновкою, невидимою неозброєним оком, став модернізований комплекс систем безпеки Toyota Safety Sense P: в його склад включені адаптивні головні фари, радарний круїз-контроль з функцією моніторингу розмітки і система розпізнавання пішоходів. При цьому «залізо» не змінився – ліфтованную підвіска, стандартний повний привід з демультіплікатором і 3,5-літровий бензиновий двигун V6 потужністю 282 л. с.

Таку саму технічну начинку має нова версія під назвою Trail Edition, покликана зайняти нішу між TRD Pro і звичайної «такому» у виконанні SR5. Передня підвіска тут також «задерта», але не на півтора дюйма, а всього на 1,1 (28 мм), а ззаду на ресорах стоять проставки на півдюйма (13 мм), так і оригінальні 16-дюймові колеса взуті в трохи менше зубасті позашляхові покришки. Трохи розширена і колія, основні агрегати захищені знизу сталевими листами, в стандартну комплектацію входять блокується задній диференціал і пакет Tow Package, що дозволяє буксирувати причіп масою близько трьох тонн. Для руху в важких умовах з солідною поклажею автомобілі обладнуються додатковими масляними радіаторами і генератором підвищеної потужності, а заради більшої функціональності в кузові змонтований силовий роз’єм на 120 вольт (за американським стандартом). У повнорозмірною чотирьохдверною кабіні – спеціальна легкомоющимся оббивка сидінь, спеціальні килимки, багате оздоблення, всілякі електроприводи і мультимедійний дисплей.