Названо причини, через які залишати автомобіль на тривалий термін без руху є небезпечним рішенням. Це особливо актуально з точки зору нерухомості транспортного засобу в зимовий період.
В першу чергу в подібних ситуаціях страждає акумулятор. Після відключення запалювання енергоспоживання в дійсності триває для підтримки працездатності сигналізації, бортової системи, електронних вузлів і т.д. Відповідно, умовах знижених температур лише прискорюють втрату електрики. Всього 10 днів без руху можуть привести до повної розрядки батареї авто в умовах температури порядку -15 градусів. З цієї причини варто періодично заводити транспортний засіб. При появі проблем з цим потрібно перевірити рівень заряду в акумуляторі. Власники машин з механічною трансмісією спробувати завести авто «з штовхача».
Через простій в зимовий період сильно страждають гумові елементи конструкції. Мова стосується не тільки покришок, але і щіток вікноочиника. На додаток до негативного впливу сонячного випромінювання не варто виключати ситуацію зі стіканням масла в піддон паралельно з пересиханням сальників і ущільнювачів. Надалі мастило буде просочуватися крізь тріщини. Витік антифризу також відноситься до неприємних наслідків простою. Проблема полягає в неполадках патрубка. Уникнути цього можна періодичним запуском двигуна. Це призведе до мастилі сальників і прогоні антифризу.
Корозія металу може виникати через тривале перебування авто під снігом. Негативний вплив поширюється на авто, електрику, пластикові та гумові елементи. Не варто забувати і про ризик закисания металу, що призводить до свого роду спайку окремих елементів конструкції і заважає навіть просто зрушити з місця через проблеми з колодками гальмівної системи. Подібне трапляється, коли гальмо стоянки залишався активованим до відправки авто на зимову парковку.
Частою проблемою після довгого простою стають псування масла або бензину. Вони втрачають свої якості через фізико-хімічних процесів, які обумовлюють малий термін придатності витратних коштів. Часто потрібне змінювати мастильні матеріали і зливати паливо для заповнення відповідних ємностей новим продуктом.