Через рік після початку продажів оновленого Nissan Leaf, він став найпопулярнішим електромобілем Європи 2018 року.
За повідомленням Nissan, компанія вже доставила своїм клієнтам 26 тисяч примірників Leaf в перші вісім місяців цього року. Це означає, що кожні 10 хвилин в Старому Світі хтось купує собі цей автомобіль.
Відзначається, що понад 8 тисяч одиниць були доставлені корпоративним клієнтам, а решта опинилася у приватних руках.
Примітно, що Leaf лідирував в рейтингу продажів електрокарів всі вісім місяців, а найбільш сильне зростання продажів відзначене в Австрії, Франції, Німеччини, Голландії, Португалії та Іспанії. Більш того, в Норвегії Leaf взагалі став найпопулярнішою моделлю, випередивши за кількістю продажів навіть гібридні машини.
На користь нового Leaf говорить не тільки більш приємний, ніж у попередника дизайн, але і збільшений діапазон пробігу: до 270 кілометрів на одній зарядці. Крім того, електрокар оснащений спеціальними технологіями економії енергії, а також напівавтономними системами управління і парковки.