Німеччина “зливає” автомобілі з дизельними двигунами

Популярність дизельних автомобілів в Німеччині після гучного “дизельгейту” помітно впала. Крім того, що знизився продаж нових автомобілів з моторами на “важкому паливі”, різко зріс і експорт уживаних машин за кордон. Обсяги продажу автомобілів з пробігом з дизельними моторами за кордон за минулий рік збільшилися в Німеччині приблизно на 20%. Про це повідомляє видання Automobiwoche з посиланням на дослідження Інституту прикладної логістики університету Вюрцбурга-Швайнфурта і дані Асоціації Європейського Бізнесу.

У списку країн, куди в першу чергу відправляються старі автомобілі з Німеччини, в основному країни ЄС. Цікаво, що найвищі темпи зростання експорту / імпорту демонструє Україна: потік дизельних машин в цю країну збільшився майже в півтора рази. Пояснювати це фахівці вважають за краще відносно низькими ввізним митом.

На друге місце після України аналітики поставили Хорватію: жителі цієї країни придбали на 89% більше дизельних автомобілів, ніж раніше. Крім того, досить позитивно до таких машин відносяться в Словенії, Болгарії та Румунії. Правда, фахівці уточнюють, що в ці країни експортуються в основному автомобілі з великим пробігом (по всій видимості, як більш дешеві).

Більш свіжі дизельні машини з Німеччини (і відповідні більш жорстким екологічним стандартам) вважають за краще купувати в Іспанії, Австрії та Франції. Однак, в той же час в деяких країнах Європи популярність старих німецьких автомобілів падає: наприклад, в Норвегії і Швейцарії.

Що стосується ринку нових дизельних машин, то він в Німеччині помітно скоротився. За даними видання, зараз він становить приблизно третину від усіх продажів автомобілів, тоді як до “дизельгейту” частка продажу машин з такими двигунами наближалася до 50%.