Nissan працює над оновленням спортивної лінійки Z

Нинішній спортивний Nissan 370Z випускається на японському заводі Точиги з 2009 року. Він модернізований до нового модельного сезону, але цього недостатньо, щоб відповідати сучасним тенденціям.

У Nissan прекрасно розуміють, що бренд не може існувати без спортивної лінійки Z, яка стала іконою у всьому світі. І головний дизайнер компанії Альфонсо Альбаіса підтвердив, що почалися роботи над приймачем Nissan 370Z. За його словами, це величезна відповідальність розробити стратегію і філософію розвитку спортивного спрямування Nissan.

Цілком зрозуміло, що, будучи найгарячішим прихильником класичних Nissan 240Z або Nissan 300Z, неможливо копіювати їх технічні рішення в новому автомобілі Z. У техніці зміниться все, і, перш за все, завдяки новим електричним силовим установкам.

Поява електродвигуна на задній осі перетворює класичний 370Z в повнопривідний автомобіль. Так що про задній привід забути можна вже зараз. І це підтверджують фахівці і з Infiniti. Обидві компанії працюють спільно над новою повнопривідною концепцією концерну, яка і буде застосована в новому Nissan 390Z. Це ім’я поки тільки обговорюється. Гібридна силова установка буде приводити обидві осі. Але турбуватися особливо не варто. Миттєвий максимальний крутний момент, що приходить на задню вісь від електродвигуна, зробить управління новим Nissan Z по-справжньому захоплюючим. Що стосується двигуна, то гаряче обговорюється застосування трилітрового V6 бітурбо, який вже використовується в Infiniti Q60 Red Sport. Це мотор з того ж сімейства, яким оснащений і Nissan GT-R. Він легко розвиває 400 к.с. потужності і 475 Нм крутного моменту.