Нова марка GYON випустить дев’ять моделей авто

У Лос-Анджелесі відбулася презентація нового преміального бренду GYON, створеного китайською компанією Sitech. Виявилося, що GYON – акронім від Grow Your Own Niche ( «зрости свій власний сегмент»). Девіз – Right Is Our Niche (у вільному перекладі «наша сила в правді»).

Перший електромобіль марки, всупереч очікуванням, не показали. Його прем’єра у вигляді концепту пройде в січні 2019 року на виставці електроніки CES в Лас-Вегасі, а серійна версія з’явиться 2021-го. Амбітним планам і були присвячені всі виступи. Для своїх продуктів GYON розробить дві модульні платформи. Батареї будуть «фантастичні»: вони заряджаються на 100% за 15 хвилин, а за 10 – на 80%. Запас ходу складе 580-600 км.

На заході GYON оголосив про початок співпраці в сфері дизайну з каліфорнійською фірмою Gaffoglio Family Metalcrafters, Inc. (GFMI). Мовляв, вона доклала руку до концепту Maybach 6, авторитету їй не позичати і таке інше. (Насправді GFMI – просто відомий у вузьких колах підрядник.)

Протягом наступних восьми років GYON намір створити дев’ять моделей в трьох сегментах: седани, кросовери і SUV (мабуть, мова про позашляховики). Стартап самостійно виготовить операційну систему G-OS, яка об’єднає зв’язок 4G і «інтелектуальні технології». Ще він зробить автопілот G-Pilot третього рівня.

Фірму GYON очолює Джо Чао, який раніше керував в Китаї офісом концерну DaimlerChrysler і будував в Пекіні завод Мерседеса. На презентацію Чао запросив свого колишнього боса Тома ЛаСорда, екс-президента Крайслера. «Одна з найбільших проблем для стартапів – це виготовлення автомобілів», – сказав 64-річний ветеран. У число інвесторів фірми нібито увійшла влада міста Ченду, де GYON збирається побудувати два власних заводи, щоб в кінцевому рахунку вийти на обсяг виробництва 400 000 машин в рік. Поки заводів немає, стартап зможе використовувати потужності свого партнера, концерну FAW. Очікується, що перша модель буде коштувати від 100 000 до 200 000 юанів.

Електромобіль зможе розпізнавати мову, особу, відбитки пальців і жести, плюс з’явиться «новий спосіб взаємодії». Інноваційна система очищення повітря видалить 99,7% шкідливих часток з салону. Керівник Джо Чао не вважає, що GYON запізно вступає в гру: «Зараз для нас ідеальний час, щоб почати, адже ми багато дізналися з досвіду інших людей».