Нове покоління Ford Explorer отримало три версії

313

Плівка на гладких частинах кузова, і то не скрізь, повністю відкриті ключові для дизайну елементи (фари, ліхтарі, бампери, решітки радіатора) – таким позашляховик Ford Explorer шостого покоління фотошпигуни піймали на тестах. Та не в одному варіанті, а в трьох: звичайній версії, оспортивленій ST і розкішній Platinum.

Остання була спіймана буквально кілька годин тому і піднесла сюрприз: нічим не замаскований інтер’єр. Від архітектури салону попереднього покоління не залишилося і сліду. Центральний екран перебрався вище, а під ним з’явилася додаткова ніша для дрібниць. В даному зразку увагу на себе також звертає матове дерево.

До інтер’єру ми ще повернемося. Новий Explorer перебереться з платформи Ford D4 на нову СD6. Цікаво, що СD6 – дуже гнучка архітектура, яка передбачає дві варіації з розташування двигуна: поперечну і подовжню, відповідно з базовим переднім і заднім приводом. У Експлоурері 2020 модельного року буде використана «поздовжня» СD6. Звичайний селектор трансмісії поступився місцем шайбі (цікаво, на Евоці при зміні покоління проведена зворотна трансформація).

У мультимедійної системи і «клімату» – кілька реальних кнопок і крутилок. Так що на простих версіях кросовера привід буде задній, повний виявиться опцією, а в ST і Platinum повнопривідна трансмісія повинна стояти вже «в базі». Таким чином, в певному сенсі Explorer повернеться до поздовжньої схеми до 2010 року, тобто до появи п’ятого покоління з його поперечним агрегатом.