Новий Porsche 911 GT3 RS залишить наддувний двигун

Головний інженер спорткарів Porsche серпня Ахляйтнер в бесіді з кореспондентом видання Wheels відкрив деякі деталі моделі 911 GT3 RS нового покоління (заводський індекс сімейства 992).

Основний інтерес, звичайно, представляє двигун. Всупереч чуткам про GT3 / GT3 RS, перехід на наддув принаймні цій версії не загрожує. Ззаду як і раніше буде працювати атмосферне опозитник.

Сімейство 911 (покоління 992) поки представлено версіями Carrera S і Carrera 4S (турбошестірка 3.0, 450 к.с., 530 Н • м) в кузовах купе і кабріолет. Однак попереду ще багато цікавого: і орієнтовані на трек варіації GT, і навіть гібриди. Інженер згадав, що агрегат отримає невелике збільшення потужності (до 523-525 сил) і крихітне зростання обсягу.

Зараз в купе 911 GT3 RS встановлена «шістка» з робочим об’ємом в 3996 см3 і віддачею в 520 к.с. і 460 Н • м. Далі Ахляйтнер відповідав на питання ухильно, але можна припустити якусь адаптацію для дороги гоночного агрегату від моделі Porsche 911 GT3 R. Нагадаємо, там обсяг – рівно 4000 см3, а потужність становить 550 к.с.

Він тільки підтвердив, що робота над цивільної та гоночної версіями атмосферника 4.0 йде паралельно. Крім того, в «ер-Есці» можна чекати невеликої економії спорядженої маси в порівнянні з нинішньою моделлю (зараз це 1430 кг без урахування водія або 1505 з ним), плюс більш досконалі аеродинамічні компоненти і нову електроніку.

Зокрема, приборка нового купе 911 GT3 R з парою семидюймових екранів з боків від аналогового тахометра надасть водієві якусь особливу, орієнтовану на трек інформацію.

Наступний 911 GT3 RS, як і минулий (на фото знову він), збереже вірність семиступінчастому «роботу» PDK, тільки в самій останній його інтерпретації.