Новий стандарт Euro 7 може привести до відходу з ринку моделей з класичними ДВЗ

Новий стандарт набуде чинності не раніше 2025 року.

За даними видання Autonews Europe, новий екологічний стандарт Euro 7 набере чинності після 2025 року. Він буде спрямований на максимальне скорочення шкідливих викидів в атмосферу автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. За попередніми даними, вимоги складуть 30 мг оксиду азоту на один кілометр шляху, тоді як новий стандарт Euro 6d наказує встановити норми на рівні 80 мг/км.

У відповідь на це представник Volkswagen розповів, що при таких жорстких нормах концерн не зможе продавати компактний хетчбек Volkswagen Polo. Перехід на систему «м’якого гібрида» не дасть моделі необхідної потужності для, наприклад, руху в гору з причепом. Варіант з більш точним перемиканням передач автоматичної трансмісії, на думку фахівця, також відпадає через те, що малопотужний автомобіль і так не відрізняється динамікою, а при такому підході й зовсім буде відчуватися як на заспокійливих.

Крім того, посилення норм викидів не враховує людей, що живуть у віддалених районах, які не мають можливості придбати електромобіль або його заряджати. Також під сумнів ставиться дальність ходу електрокарів. На думку журналістів, обмеження викидів оксиду азоту на рівні в 30 мг/км унеможливлює існування моделей з двигунами внутрішнього згоряння.