Оновлене купе Lexus RC F отримало версію Track Edition

У США двигун V8 5.0 на дореформеному Лексусі RC F видає 473 к.с., 527 Н • м. Тепер атмосферник в парі з тим же восьмиступінчастим «автоматом» розвиває 478 к.с. (5), 535 Н • м (8).

Рівно стільки ж має в активі нова версія Track Edition. Тим часом в Японії вже зараз доступні 477 к.с., 530 Н • м. Однак якщо «наш» RC F розмінює сотню за 4,5 с, а японський за 4,4, то Track Edition набирає 96,5 км / год менш ніж за чотири секунди. Спасибі за це зниженій масі, поліпшеній аеродинаміці, доопрацьованій підвісці, перенастроєним системам впуску та випуску.

На масі позитивно позначилося розширене застосування вуглеволокна, з якого виконані дах, капот і нерухоме антикрило, що заміняє на трек-каре активний спойлер стандартного Лексуса RC F. Випускна система виготовлена з титану. Інженери ревно боролися із зайвою вагою і в підсумку «перемогли» 72-81 кг. Через це на зміну «суцільних» піввісь прийшли порожнисті, впускний колектор і компресор кондиціонера зменшені, для панелей кузова обрані полегшені матеріали …

На Track Edition ставляться вуглеродокерамічні гальма Brembo. Для важелів задньої підвіски і кронштейнів рульової рейки відтепер використовуються більш жорсткі втулки. Міцнішими стали і опори двигуна. Дизайном 19-дюймових кованих дисків поділився гоночний RC F GT3, а покришки Michelin Pilot Sport 4S розроблені спеціально для моделі. Завдяки унікальному складу, профілю і малюнку протектора шини зменшують недостатню обертальність.

Салон модифікації Track Edition «в базі» оброблений червоною шкірою з акцентами з алькантари і вуглеволоконними вставками на дверях і передній панелі. Задні сидіння демонтовані. Передавальне число «автомата» змінено з 2,93 на 3,13. Лонч-контроль для старту в дві педалі тепер за замовчуванням є у будь-якого Лексуса RC F. На сьогоднішній прем’єрі в Детройті японці оголосять, що американці отримають і «ефку», і Track Edition в другому кварталі 2019 го. Зараз «заряджене» купе коштує від $ 64 750. Тираж трекової версії, можливо, буде лімітований.