Оновлений SEAT ALHAMBRA XCELLENCE не вражає

Друге покоління іспанського брата Volkswagen Sharan з’явилося в 2010 році, і поки живе. Це хороша новина. А погана в тому, що мікроавтобус SEAT використовує одну з найстаріших платформ Volkswagen. Багато потенційних клієнтів це знають, а інші здогадуються. Статистика говорить, що семимісні кросовери і великі SUV легко замінюють мінівени в господарстві. Але SEAT все ж вирішив дати своїй Alhambra останній шанс, перш ніж мікроавтобус, оновлений 2005 році, буде замінений в автосалонах семимісцевим кросовером Tarraco. І нам запропонована нова суперкомплектація Xcellence.

Це найдорожча в Європі пропозиція. За що просять доплатити? За нову решітку радіатора, за паркувальні датчики, за безключевий доступ і запуск двигуна з кнопки, за хромовану обробку вікон і хромовані рейлінги на даху. За нові легкосплавні колісні диски на 18 і радар системи безпеки Front Assist, що оселився в передньому логотипі. Це зовні.

Хром, світлодіодне підсвічування, додаткові порти USB всередині. Того самого Xcellence, зазначеного в назві, не так багато. Може бути, вся преміальність в залізі? Ні-і.

Залежно від ринку SEAT пропонує в Європі один єдиний бензиновий мотор і три дизельних. Все починається зі 115-сильного дволітрового TDI і 150-сильного 1,4-літрового бензинового TSI. За замовчуванням передній привід і шестиступінчаста механіка. За доплату – DSG і 4Drive.

Здається, що все необхідне тут є, але серце якось мінівен не гріє. Однак бажаючих все ж багато. SEAT розповідає, що тільки в червні 2018 року в Європі було продано 2 386 Alhambra. Непогано, начебто.