Опублікована інформація про новий Toyota Tundra

21

Повнорозмірний пікап Toyota Tundra – це, мабуть, автомобільна реліквія. Японський виробничий гігант старанно працював, готуючи свого конкурента F-150 наступного покоління, і ось з’явилися подробиці про його дизайн і начинку.

Стиль втілює суміш RAV4 і нового Highlander. Дивно, але вражаюча решітка з трапецидальною рамкою з хрому має візуальну зв’язок з поточним вантажівкою і його верхнім повітрозабірником, що, в свою чергу, привертає увагу поряд з RAM-подібним кожухом двигуна.

Вид збоку простий, але мужній, в той час як для обробки листового металу використовується напружене натяг в крилах і нижніх дверях. Для відмінності є чорні заповнені сегменти біля основи передніх стійок і зон задньої даху в іншому візуальному вказівці на новітній RAV4. Крім того, він оснащений задніми дверцями з електроприводом, вертикальними задніми ліхтарями в стилі Cadillac, вбудованими сходинками бампера.

В основі нового вантажівки буде нова архітектура Toyota F1, яка використовується спільно з повнорозмірним позашляховиком Tacoma і Sequoia наступного покоління. Це віщує простору, але все ж більш якісну кабіну з безліччю технологій і зручностей. Якщо вам потрібен новий Highlander, очікуйте мінімальний сенсорний екран з діагоналлю 12,3 дюйма, що включає Android Auto & Apple CarPlay, Amazon Alexa, 4G Wi-Fi і аудіосистему JBL.

Toyota Sense 2.0 також включатиме в себе набір допоміжних засобів для водія, включаючи виявлення пішоходів при слабкому освітленні, радіолокаційний круїз-контроль, оповіщення про вихід зі смуги руху за допомогою рульового управління, засіб відстеження смуги руху, автоматичний контроль дальнього світла, допомога при паркуванні попереду і ззаду.

За повідомленнями, нова Tundra буде використовувати версію всюдисущого бренду Lexus, гібридний 3,5-літровий V6 і двоциліндровий 3,5-літровий V6 під банером «I-Force Max», причому останній видає 450 кінських сил. Чи будуть ці гібридні двигуни доповнювати або повністю замінювати існуючі 4,6-літрові і 5,7-літрові безнаддувні V8, пропоновані в нинішньому вантажівці, залишається невідомим.

Потужність повинна подаватися на задні колеса (або опціонально на всі чотири) за допомогою шестиступінчастою механічною або 10-ступінчастою автоматичною коробки передач. У вантажівки будуть варіанти задньої і пневматичної підвіски з циліндричної пружиною, а також динамічне векторірованіе крутного моменту з режимами мультітеррейна і трейл для тих, хто регулярно з’їжджає з второваною доріжки.