Паркетник Audi SQ5 TDI отримав складну установку

У «зарядженого» бензинового кросовера Audi SQ5 TFSI з «турбошісткою» 3.0 на 354 к.с. і 500 Н • м з’явився дизельний родич по імені Audi SQ5 TDI. Силова установка у нього дуже примітна: дизель 3.0 V6 TDI забезпечений електричним компресором, а на додачу ще й 48-вольтовою системою типу mild hybrid. Віддача досягає 347 к.с. і 700 Н • м (при 2500-3100 об / хв). Цього достатньо для старту з місця до ста за 5,1 с (фірма делікатно сказала до «трасової швидкості») – це навіть менше, ніж у бензинового близнюка (5,4 с). Максималка обмежена електронікою на рівні 250 км / год.

Витрата палива в NEDC дорівнює 6,6-6,8 л / 100 км. Базова підвіска: пружинна з електронноуправляемий амортизаторами і специфічними налаштуваннями S-моделі, а також заниженням на 30 мм проти звичайного «ку-п’ятого». У вигляді опції пропонується пневмопідвіска. Концепція силової установки запозичена у моделі SQ7 TDI, яка в даний момент в програмі марки відсутня (не виключено, що вона повернеться, після того як сам «ку-сьомий» оновлять). Компресор EPC отримує харчування від 48-вольтової бортової мережі, що включає компактний літієво-іонний акумулятор під підлогою багажника. Його ємність – 10 А • год (0,48 кВт • год при 48 вольтах).

У салоні моделі є цифрова приборка (12,3 дюйма), центральний екран на 8,3 і проекційний дисплей, модуль LTE з точкою доступу Wi-Fi, бездротова зарядка смартфона і аудіосистема Bang & Olufsen. В обробці – шкіра плюс алькантара. Опції: масаж на першому ряду і регулювання задніх місць в поздовжньому напрямку і по куту нахилу спинки. При розгоні компресор розкручується від семикіловаттного електродвигуна до 65 000 об / хв за 0,3 с, розвиваючи тиск в 1,4 бару, що усуває горезвісний турболаг.

Звичайний турбокомпресор у цього дизеля теж є (турбіна із змінною геометрією, тиск до 2,4 бару). Він і електричний компресор включені по послідовній схемі (звичайний йде в потоці повітря першим, потім інтеркулер, потім електричний наддув). Стандартом є 20-дюймові колісні диски, опцією – 21 дюйм, причому в трьох версіях дизайну на вибір. Передні гальмівні супорти – шестипоршневі. Діаметр передніх гальмівних дисків дорівнює 375 мм. Колір супортів за замовчуванням чорний з логотипом S, як опція – червоний. Помірна гібридна система MHEV також харчується від 48-вольтової мережі. В її основі лежить стартер-генератор BAS сушіння, який запасає енергію при гальмуванні (потужність рекуперації досягає 12 кВт), а також виконує функцію звичайної системи start / stop на швидкостях до 22 км / год. Більш того, на швидкості від 55 до 160 км / год при відпуску педалі газу машина може рухатися по інерції з від’єднаний від трансмісії мотором, що залишається на холостому ходу або повністю зупиненим (до 40 с) в залежності від режиму руху Audi drive select і обстановки. Тільки MHEV сама по собі економить моделі 0,7 л / 100 км середньої витрати, запевняють розробники. Дизельна «шістка» для SQ5 була доопрацьована і в інших місцях: посилені колінчастий вал, поршні, шатуни, система мастила. Система охолодження з роздільними контурами для блоку і головок блоку також отримала можливість додатково охолоджувати моторне масло, вузли EPC, BAS і турбокомпресор.