Паркетник Skoda Kodiaq RS отримає нову емблему

З показником 9: 29.84 кросовер Skoda Kodiaq RS виявився найшвидшим на Нюрбургринзі семимісним апаратом, хоча сам по собі часом не вражає. Але на майбутніх покупців має справити враження суміщення моторності з практичністю. А ще на такому КОДІАК дебютує нова емблема RS: з літерою V (victory, перемога) червоного кольору.

Цікаво: в Британії «заряджені» Шкоди давно отримують приставку до імені vRS, а не RS, як на інших ринках. Однак значок на носі всюди однаковий і містить букву V в будь-якому випадку.

Зліва – шильдик на «гарячій» Октавії, праворуч – новий знак, що видніється на тізері КОДІАК RS.

Про бітурбодизель 2.0 BiTDI потужністю в 239 к.с. чеські умільці розповідали і раніше. Тепер хіба що прямо вказали крутний момент: 500 Н • м, як ми і припускали. Це найпотужніший серійний дизель в історії Шкоди. Він доповнений перенастроєним адаптивним шасі і повним приводом.

Позначення RS (Rally Sport) вперше з’явилося на Шкодах в 1974 році, правда, то були ралійні прототипи Skoda 180 RS і Skoda 200 RS, які в наступному році «допомогли» створити гоночну Шкоду 130 RS. А ось серійні «ер-Ески» почалися в 2000-му з Октавії. У 2003-му з’явилася Fabia RS.

Цей хот-хетч став особливим, адже він виявився першим серед гарячих хетчбеків, який отримав дизель без бензинової альтернативи (наприклад, у Октавії RS мотор може бути і бензиновим, і дизельним). Для КОДІАК заявлений тільки дизель, і це до певної міри повторення історії на вищому рівні. Тільки тепер – з першим RS-кросовером від Шкоди.