Jeep традиційно показує круті концепції своїх моделей напередодні щорічного Великоднього джип-сафарі в штаті Юта (США).
Після презентації свого пікапа Gladiator в цьому році, американський бренд представив унікальні виконання моделі. Офіційні фотографії були опубліковані прес-службою бренду пару хвилин тому.
Jeep Gladiator Wayout є автомобіль, який може вас завести в якусь глушину і надасть можливість з комфортом переночувати в ньому – намет для двох осіб знаходиться над пікапом, є ще й великий навіс. Бурштинові світлодіоди добре висвітлюють місцевість після настання темряви. Автомобіль може похвалитися двома паливними баками, а також дводюймовим підвісним підйомником. Повітрозабірник з трубкою знаходиться на передній стійці, а 17-дюймові сталеві колеса оснащені 37-дюймовими позашляховими шинами. Також є бортова повітряна система ARB зі шлангом, змонтованим на кузові, на випадок, якщо шини необхідно швидко надути.
Концепція Jeep Gladiator Flatbill призначена для гонок по пустелі. Кузов оснащений більш короткими бамперами. Вантажівка отримала передній і задній міст Dynatrac Pro-Rock 60 та чотиридюймовий підвісний підйомник. Величезні задні амортизатори виглядають здатними витримувати великі удари.
Flatbill їде на 20-дюймових колесах з 40-дюймовими шинами. Концепція Gladiator M715 Five-Quarter мабуть віддає данину військовому позашляховику M715 кінця 1960-х років. Його передня частина тепер виконана з вуглецевого волокна, а ззаду є 6-метрова алюмінієва вантажна платформа з дерев’яними планками. Передні фари тепер представляють собою заховані блоки зі світлодіодним допоміжним освітлювачем.
У оригінальних задніх ліхтарів M-715 тепер є світлодіоди. Для пересування по бездоріжжю є передній міст Dynatrac Pro-rock 60 і задній міст Dynatrac Pro-rock 80.
Тяга і підвіска котушки замінюють листові ресори. 20-дюймові колеса мають 40-дюймові шини. Замість звичайного 3,6-літрового V6 встановлений 6,2-літровий 6,0-літровий V8 з наддувом Hellcate, потужність якого дорівнює понад 700 кінських сил.