Peugeot 508 и 3008 стали гібридами

Силова установка Hybrid для лифтбека і універсала 508 складається з двигуна 1.6 та 80-кіловатного електромотора (110 сил і 60 Нм моменту), встановленого на передній осі. Сумарна віддача – 225 кінських сил. У кросовера 3008 електромоторів два: другий змонтований на задній осі разом з інвертором і редуктором. Віддача системи Hybrid4 – 300 кінських сил. Обидва агрегати працюють в парі з восьмидіапазонним «автоматом», в якому гідротрансформатор замінений на мокру багатодискову муфту.

Електромотори гібридів живляться від блоку батарей ємністю 11,8 (508) і 13,2 кіловат-години (3008). На електротязі машини можуть розганятися до 135 кілометрів на годину і проїжджати до 40-50 кілометрів. Від звичайної розетки акумулятори заряджаються за сім годин, від опціональної настінної зарядки – за одну годину 45 хвилин.

Обидва гібриди отримали гальмівну систему i-Booster, що дозволяє рекуперувати енергію і сповільнюватися без використання педалі гальма, а також функцію e-SAVE, що зберігає резерв електроенергії для подальшого використання, наприклад, в зонах з нульовим викидами шкідливих речовин. Роботу силової установки Peugeot 508 і 3008 PHEV можна перемикати між чотирма режимами: рух тільки на електротязі, комбінований, спортивний, а також комфортний (508) і повний привід (3008). На приладовій панелі у гібридних моделей замість тахометра з’явився вимірювач потужності, який показує дані по витраті і накопичення електроенергії.

Через кілька місяців в лінійці 3008 з’явиться ще один гібрид, але вже без заднього електромотора.