Peugeot отримає новий ретро-логотип

Схоже, що в найближчому майбутньому Peugeot буде використовувати старий логотип або його ретро-версію. Це означало б найбільші зміни його дизайну за кілька десятиліть.

Поточний логотип Peugeot використовує з кінця 1990-х років. Фактично, «прямостоячий лев» використовувався з 1950-х років. До початку 1970-х років цей лев був в щиті, а під ним розташовувалося назва бренду. Трохи інший варіант, в якому не було лева цілком, а використовувалася тільки його голова, також довгий час знаходився в обігу.

Останній логотип тепер, здається, повертається до Peugeot. Під час тестування нового Peugeot 308, поміченого фотошпигунами, цей «новий» логотип уже був на рульовому колесі. До речі, такий логотип уже був представлений на концепті E-Legend, але тепер він знайшов своє місце в серійному автомобілі Peugeot не перший бренд, який змінив свій логотип.

Численні бренди, включаючи Volkswagen, BMW і Nissan, недавно представили нові логотипи. Як правило, вибираються більш двомірні логотипи, тому що вони «краще працюють в нинішню цифрову епоху». Проте, Peugeot, схоже, робить ставку на дизайн з минулого, хоча не варто дивуватися, якщо сильно спрощені варіанти вищевказаного логотипа знайдуть свій шлях до цифрових каналів бренду.