Поляки додали потужності Мерседесу GLE Coupe

222

Фахівці польського тюнінг-ательє auto-Dynamics.pl продемонстрували, що паркетник Mercedes-AMG GLE минулого покоління ще може піддати жару, у всякому разі в версії Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe (кузов C292), що отримала після перекроювання кодову назву Project Inferno.

Мотор V8 5.5 з двома турбокомпресорами після втручання бюро розвиває тут 806 к.с. і одну тисячу сто вісімдесят одну Н • м замість вихідних 585 сил і 760 Н • м. Час розгону з нуля до сотні зменшилася на 0,95 с (до 3,25). Максималка вихідної моделі була обмежена на рівні 250 км / год або за доплату – на 280, а польський тюнінг означає всі 336 км / год.

Нові турбокомпресори, вихлопна система і програма управління призвели до зростання віддачі. Цікаво, що в даному випадку найзначніша надбавка була в крутному моменті. Але ж часто у тюнінгу доводиться бачити зворотну картину: ростуть робочі обороти мотора разом з потужністю, а момент – не дуже сильно. Порівнювати результат тюнінгу з серійними моделями не цілком справедливо. І все ж для орієнтування: Project Inferno обходить в розгоні до ста і в максималці Lamborghini Urus (3,6 с, 305 км / год), Jeep Grand Cherokee Trackhawk (3,7 с, 289 км / год) і Porsche Cayenne Turbo ( 3,9 с, 286 км / год). В стартовому прискоренні з GLE посперечається електрокроссовер Tesla Model X P100D (3,1 с), хоча максималка у нього всього 250. А серед прокатників після тюнінгу варто згадати Qashqai-R від Severn Valley з максималкою в 382,7 км / год (але той фактично являє собою GT-R в оболонці Кашка). Додамо, що паркетник GLE нового покоління вже вийшов у світ в звичайному кузові. Його побратим з приставкою Coupe ще не був показаний, як і версія 63. Вона повинна поміняти мотор 5.5 на чотирьохлітровий і в S-модифікації виявиться могутніше шестисот сил.