Більшість автолюбителів вдавалися до процедури полірування кузова автомобіля. І основною їхньою метою було відновлення красивого зовнішнього вигляду лако-фарбового покриття кузова. Однак деякі власники транспортних засобів вважають полірування зайвою витратою грошей, вважаючи подряпини і склоли на капоті, крилах або дверях неминучими витратами експлуатації. Так що ж із себе представляє полірування кузова автомобіля – необхідність чи розкіш? Розберемося з цим питанням докладніше.
Щоб домогтися максимально результату, виконувати захисну і відновлює полірування рекомендується тільки в спеціалізованих автосервісах. Наприклад, сервісі Полировка авто киев.
Навіщо потрібно полірувати кузов авто
Фахівці з обслуговування автомобілів називають дві причини для полірування:
Відновлення первинного зовнішнього вигляду ЛКП. Після закінчення процедури з поверхні машини зникають дрібні подряпини, відколи й інші дефекти. Лак починає блищати на сонці і ваш автомобіль виглядає так само ефектно, як і відразу після виїзду зі стоянки дилера.
Захист корпусу машини від корозії і збільшення терміну його служби. Ця причина не так очевидна, як перша, проте вона набагато важливіша. Навіть найдрібніші порушення цілісності захисно-декоративного шару призводить до того, що до металевих частин машини потрапляє вода, яка стає причиною корозії. Ситуація ускладнюється ще й тим, що в рідині розчинена велика кількість агресивних речовин, що прискорюють цей процес.
До полірування рекомендується вдаватися навіть в разі, коли зовні фарба машини не має дефектів. Однак мікропошкодження добре видно при детальному огляді деталей кузова. І якщо не вжити заходів до їх усунення, вони будуть збільшуватися, що врешті-решт призведе до необхідності повного кузовного ремонту.
Види полірування авто
Залежно від характеру ушкоджень ЛКП, розрізняють три види полірування:
Захисна поліровка поверхонь із застосуванням рідкого скла (так звана нанополіровка або нанокераміка);
Захисна обробка кузова з використанням полімерних матеріалів;
Абразивна поліровка, в процесі якої відновлюється зовнішній вигляд лакофарбового покриття машини.
Захисна поліровка (перші два пункти) не має на увазі використання абразивів, які зчищають частина фарби машини. І до неї дуже рекомендують вдаватися два рази в рік – при перекладі машини на зимовий і літній режим експлуатації. Після закінчення процедури на поверхні корпусу авто утворюється захисний шар, який запобігає вигоряння ЛКП, захищає його від агресивних рідин, атмосферних опадів і механічних пошкоджень.