Представлена 2019 Acura NSX

Легендарний спорткар Acura NSX був неймовірно гарний, але і сучасна однойменна двухдверка 2019 модельного року теж вам не хухри-мухри.

Кермо дуже великий і до того ж змушує качати м’язи під час його обертання на парковці. Але на швидкості він абсолютно досконалий. Шасі чудово і відчувається як частина нервової системи.

У Acura дуже хочуть, щоб саме так люди думали про нинішній NSX. Нове покоління в цьому сенсі зазнало невдачі, коли дебютувало в 2017 році. Однак модернізована модель 2019 року зробила гібрид з бітурбомотором ближче до легендарної дводверки з початку 1990-х років. В крайньому випадку, так воно і було в ході декількох коротких заїздів на треку.

Варто відзначити, що NSX відчуває себе на треку TRC як вдома, оскільки той перебуває практично у дворі заводу, де збирають гібридний суперкар. З цієї причини японський виробник неодноразово користувався послугами TRC для випробувань і доведення свого автомобіля. Тут буквально є міст між Дослідницьким центром транспорту і науково-дослідним штабом Honda. І цей трек – відмінне місце для демонстрації доробок, які Acura внесла в NSX.

До них відносяться більш жорсткі передні і задні стабілізатори поперечної стійкості (на 26% спереду і на 19% ззаду), а ще посилені важелі підвіски і задні маточини. Компанія Continental розробила спеціально для NSX нову версію літніх шин SportContact 6, щоб виключити скарги на швидкий знос і перегрів старих покришок ContiSportContact 5P. І, звичайно ж, Acura переналаштувала електричних помічників, відповідальних за стабільність автомобіля, повний привід (який отримав назву Super-Handling All-Wheel Drive від Acura), рульове управління з підсилювачем і магніторідинні амортизаторами.

Як результат всіх поліпшень – 2-секундний виграш у часі проходження домашньої гоночної траси «Хонди» в Японії.

Honda стверджує, що поновлення NSX дають двосекундну перевагу на трасі Судзука в Японії. Незважаючи на невелику протяжність треку TRC, він відрізняється чудовим поєднанням перепадів висот, а також різких і швидких поворотів, що дозволяють в повній мірі розкрити можливості гібридного суперкара.

Наприклад, в двох крутих віражах, що слідують один за одним після жорсткого гальмування на досить тривалій прямій NSX демонструє відмінне зчеплення з дорогою. Автомобіль неймовірно стабільний при жорсткому гальмуванні зі швидкості понад 160 км / год. Шини відмінно справляються зі своїм завданням.