Представлені нові 718 Boxster T і 718 Cayman T

Ідеологія моделі Porsche 911 T 1968 є не самою потужною, але в міру можливості спрощеної і полегшеної, націленої на чисте задоволення від водіння, в минулому році була використана при створенні сучасного купе 911 T. Тепер той же рецепт компанія застосувала для сімейства Boxster / Cayman . Вийшла пара з позначенням 718 Boxster T і 718 Cayman T. До речі, буква T в даному випадку означає Touring (як і на 911-му).

Назва моделі ззаду написана чорним шрифтом, як на Каймані / Бокстера GTS. Ідентичне «джі-ті-ескам» і оформлення вихлопу: пара чорних круглих патрубків по центру. Обом автомобілів інженери відрядили базовий для 718-х опозитник: турбочетвірку 2.0 з віддачею в 300 к.с. і 380 Н • м, тобто точно такий же, як на простих Бокстера з кайманів.

Двигун оснащений новим фільтром сажі і за замовчуванням поєднується з шестиступінчастою “механікою”, а в якості опції – з семиступінчастим “роботом” PDK. Нехай потужність не вище, ніж у початкових кодів, зате в штатне оснащення Турінг входять 20-дюймові легкосплавні диски (тоді як у початкових Кайману / Бокстера «в базі» тільки 18 дюймів).

На Каймані і Бокстера T покупець побачить спортивне адаптивне шасі PASM із заниженням на 20 мм і пакет Sport Chrono. Ще за замовчуванням тут присутні система Porsche Torque Vectoring і механічне блокування заднього диференціала плюс динамічні опори коробки передач PADM, що зменшують вібрації і поліпшують відгук машини при швидкій зміні швидкостей. При виборі «робота» тут будуть і лонч-контроль, і кнопка Sport Response, що загострює його відгуки.

Моделі покладені спортивні крісла з вишитими логотипами 718 і електричним регулюванням в двох напрямках, рульове колесо GT діаметром 360 мм. Заради економії маси мультімедійка поступилася місцем боксу для дрібниць, однак її можна повернути без доплати. Звичайні ручки дверей замінені матер’яними петлями. Схема перемикань на рукоятці «механіки» нанесена червоним шрифтом. Споряджена маса Бокстера і Кайману T дорівнює 1350 кг з «механікою» і 1380 з PDK. Паспортна динаміка ідентична початковим Кайманові з Бокстера: з місця до сотні 718 Boxster T і 718 Cayman T прискорюються за 5,1 с ( «механіка») і за 4,9 с ( «робот»), або за 4,7 с при активації всіх можливостей пакета Sport Chrono (режим Sport Plus).

Максималка теж не відрізняється від початкових версій і дорівнює 275 км / ч. Кузов може бути або звичайним чорним і білим, або пофарбованим у Indian Red, Racing Yellow, Carrara White, Deep Black і GT Silver. До цього списку додана пара спеціальних відтінків Lava Orange і Miami Blue. Розробники моделей 718 Boxster T і 718 Cayman T кажуть, що вони надають покупцям 5-10% вигоди при порівнянні з початковими Бокстера і кайманів, обладнаними в конфігураторі до подібного оснащення. Спорткар Porsche 718 Cayman T оцінений в Німеччині в 63 047 євро, включаючи ПДВ, а його відкритий побратим 718 Boxster T – в 65 070 євро. Так що обидва потрапляють в групу між цінниками на базові Cayman / Boxster і 350-сильними Cayman S / Boxster S. Ну а по ідеології максимальної чуйності на дії водія нові T-версії можна умовно уявити як моделі GTS, але тільки зі скромним мотором на 300 сил замість 365.