Представлений гібрид X5 XDRIVE45E нового покоління

Баварська компанія BMW представила нове покоління X5 в кузові G05 на початку червня і лише через три місяці викотила його електрифіковану версію. Розроблений як пряма заміна старого BMW xDrive40e, новий гібрид BMW X5 xDrive45e ввібрав в себе масу поліпшень, які роблять його більш технологічним.

В кросовері використовується розроблена з нуля нова гібридна трансмісія, що поєднує в собі найкраще з обох світів: чудову потужність і зразкову ефективність. Під капот електрифікований BMW X5 отримав 3,0-літровий бензиновий двигун V6 з турбонаддувом потужністю 282 к.с., а також електричний силовий агрегат на 110 к.с. Комбінована віддача xDrive45e становить 389 к.с. і масивні 600 Нм крутного моменту. Для порівняння, старий гібрид BMW X5 видавав в цілому 308 к.с. і 450 Нм.


Хороші новини тривають, тому що новий гібрид BMW X5 xDrive45e має набагато більш щедрий діапазон їзди на електротязі завдяки поліпшеним літій-іонним батареям. Виробник заявляє автономність їзди на батарейках до 80 км. Хоча гібридна новинка BMW і розроблена з урахуванням паливної ефективності, вона не вдаряє в бруд обличчям за динамічними характеристиками: розгін з 0 до 100 км / год займає у неї 5,6-секунди, що на одну десяту секунди швидше, ніж у старій версії. Максимальна швидкість в електричному режимі піднялася зі 120 до 140 км / год.

За економічністю гібрид BMW X5 xDrive45e краще будь-якого дизеля: виробник обіцяє витрату всього 2,1 літри палива на 100 км пробігу при викидах 49 грам CO2 на кілометр шляху. Навіть базова версія BMW X5 xDrive45e оснащена двовіснию пневмопідвіскою з електронним управлінням, а більш дорогі варіанти вихваляються повнокерованим шасі. Єдиний недолік – це місткість багажника, яка скоротилася на 150 літрів в порівнянні з моделлю на класичному ДВС.