Представлений новий Renault Sport Formula One Team

Пілот Renault Sport Formula One Team Ніко Хюлькенберг, який бере участь в розробці Renault Megane R. S. з минулого року, представив версію моделі Trophy. Цей автомобіль отримав модернізований турбомотор об’ємом 1,8 літра з максимальною віддачею 300 «коней» і обертовим моментом 420 Нм. Двигун може працювати як c механічною трансмісією, так і з «автоматом» EDC з подвійним зчепленням.

Спортивна новинка отримала систему регулювання кута нахилу коліс 4CONTROL і чотири амортизатори з гідравлічними відбійниками. Уже в базовій комплектації Megane R. S. Trophy також оснащений жорстким шасі Cup і механічним диференціалом підвищеного тертя Torsen.

– Знову ж, правильним рішенням стало збільшення потужності двигуна і поліпшення зчеплення з дорогою за рахунок нових шин, а також збільшення ресурсу гальм, – розповів Ніко Хюлькенберг. – Мені також дуже сподобалися відчуття від нових сидінь: вони забезпечують чудову підтримку при спортивному водінні.

Варто відзначити, що розробники встановили композитні передні гальмівні диски, особливі 19-дюймові легкосплавні “катки” і спеціальні шини Bridgestone. Цікаво, що навіть незважаючи на свої спортивні якості і «вибуховий» характер, автомобіль цілком підходить і для міського водіння.

Дебют прототипу Renault Megane R. S. Trophy відбувся ще 2005 року, а серійна модель була представлена 2011-го. Вона приводилася в рух двигуном, який генерує до 265 л. с. Хотхетчу вдалося свого часу поставити рекорд серед серійних передньопривідних спорткарів на Північній петлі Нюрбургринга – п’ятидверка проїхала коло за 8 хвилин 07,97 секунди.