Представлений Volkswagen Golf нової генерації

12

Німецький автовиробник провів презентацію восьмий генерації свого легендарного хетчбека, який до цих пір залишається найбільш продаваною моделлю в Європі.

Дебют Volkswagen Golf Mk8 пройшов на батьківщині бренду – в німецькому Вольфсбурзі. Чи не багато автомобілів можуть похвалитися такими показниками продажів – з 1974 року реалізація хетчбека досягла 35 млн одиниць. Модель отримала сучасний інтер’єр і ряд поліпшень дизайну.

Оновлена ​​платформа MQB буде поставлятися з набором більш економічних двигунів, що використовують м’яку гібридну систему з бензиновими агрегатами, які отримали назву «eTSI». Основними агрегатами стане пара 1,5-літрових чотирициліндрових бензинових двигунів потужністю 128 і 148 кінських сил відповідно.

В Європі шестиступінчаста механічна коробка передач буде стандартною, а деякі двигуни отримають варіант нової автоматичної трансмісії з подвійним зчепленням з сімома швидкостями, що працює в парі з 48-вольтової гібридною системою через стартер-генератор з ремінним з’єднанням. Також буде пара змінних гібридів, які використовують 1,4-літровий бензиновий двигун і акумуляторну батарею на 13,0 кВт / год. Їх віддача складе 201 і 242 к.с. (Останній маркується як GTE). Повністю електричної версії Golf не буде, так як компанія вважає, що новий ID.3 його повністю замінив.

Хоча зовнішній дизайн дуже схожий на дизайн нинішнього Golf, інтер’єр відзначає набагато радикальніші зміни. У стандартній комплектації хетчбек оснащений цифровою панеллю приладів, а в центральній консолі є великий сенсорний екран, і багато функцій будуть оброблятися за допомогою того, що Volkswagen називає «слайдерами». Ці сенсорні органи управління будуть управляти такими речами, як температура клімат-контролю і люк на даху. Крім сенсорного інтерфейсу, Golf буде мати систему голосового управління, яка розпізнає набагато складніші команди, ніж існуючі системи.

Сьогодні показали тільки хетчбек, і тільки в п’ятидверному виконанні, оскільки VW підтвердив раніше на цьому тижні, що планує відмовитися від тридверної версії через низький попит. Неясно, коли буде представлений універсал, але є ймовірність, що він дебютує як раз до Женевського автосалону 2020 року в березні наступного року.