Глава підрозділу Lexus на Філіппінах Раймонд Родрігес звернувся до японської компанії з проханням створити розкішний мінівен. На думку Родрігеса, у автомобіля є хороший ринковий потенціал в країнах Азії.
У США ринковий сегмент мінівенів не дуже популярний, оскільки клієнтам більше подобаються кросовери, але на Філіппінах ситуація інша. Звернувши увагу на ринковий успіх автомобіля Toyota Alphard, глава місцевого підрозділу Lexus Раймонд Родрігес звернувся до компанії з проханням зробити розкішний мінівен.
“Думаю, це лише питання часу”, – заявив Родрігес в інтерв’ю Auto Industriya. – “Будучи преміальною маркою, Lexus не хоче відставати від конкурентів”.
Незважаючи на те, що мінівен Lexus очевидно буде не настільки популярний, як аналогічна модель Toyota, на Філіппінах все ж вважають логічним створення мінівена під преміальним брендом. Його, як вважає Родрігес, стануть купувати, щоб не стояти в черзі за Alphard.