Малоймовірно, що «заряджений» седан Mercedes-AMG E 63 буде представлений одночасно зі звичайним оновленим Е-класом.
Швидше за все, звичайні версії «ешки» публіка побачить цієї осені, а варіант AMG – в 2020-му. Зате тести E 63 на Нюрбургринзі дозволяють сподіватися, що для цієї модифікації рестайлінг НЕ зведеться до заміни ліхтарів, фар і бамперів.
Корма E 63 дає можливість докладніше розглянути ліхтарі, нехай ще в камуфляжі. Раніше звичайні седани Е-класу комплектувалися тимчасовою оптикою. Тут же вже фінальний варіант.
Знімки E 63 чітко показують нові фари, що нагадують за формою оптику GLC, CLA і деяких інших мерседесів останнього часу. У салоні повинна оселитися новітня варіація інтерфейсу MBUX.
Причому не виключено, що центральний екран відокремиться від цифрової приборки, приблизно так само, як це повинно бути зроблено і на новому S-класі.
Ще одна очікувана новинка найближчих місяців: позашляховик Mercedes-AMG GLS 63. Раніше ми бачили прототипи в «важкому» камуфляжі, а тепер – в «легкому». Після прем’єри звичайного GLS нового покоління в 63-му залишилося не так вже й багато деталей, які потребують маскування.
Звичайний Е-клас встиг скорегувати моторну гамму ще до рестайлінгу, а й тепер тут можливі зміни. Зокрема, інженери можуть трохи поміняти параметри бітурбовісімки 4.0 на версії Е 63. Зараз це 571 к.с. і 750 Н • м за замовчуванням і 612 к.с. (850 Н • м) на виконанні Е 63 S. П’ятидверка Mercedes-AMG GT 63 S з віддачею в 639 к.с. і 900 Н • м може служити зразковим орієнтиром в плані можливостей двигуна. Але зовсім не обов’язково на рестайлінговому Е 63 S ці числа будуть повторені один в один.